Foundation Best Di Drugstore Malaysia (Watsons/Guardian)

12:54 PM

Korang tengah cari foundation yang best dekat drugstore?? Masih tak tahu mana satu foundation yang best?! Post ni khas untuk korang yang masih tercari2 the best drugstore foundation!

Macam yang kita tahu foundation ni ada banyak jenis tapi sebenarnya yang memainkan peranan penting dalam pemilihan foundation adalah si pemakai foundation tu. Sama ada dia suka foundation yang medium to full coverage? Full coverage?? Atau yang light coverage je? Tanya diri korang balik.


So dalam post ni wan akan share 5 jenis foundation yang wan rasa sesuai buat mereka yang perlukan foundation jenis medium to full coverage!


Foundation2 dalam senarai ni korang boleh dapatkan di drugstore (watsons/guardian) berdekatan dengan tempat korang ataupun boleh beli secara online

1. Catrice HD Full Coverage Liquid Foundation

Shopee

2. Loreal Infallible Fresh Wear Foundation

Shopee

3. Wardah Exclusive Liquid Foundation

Shopee

4. C.Code Foundation

Shopee 

5. In2it Liquid Foundation

Shopee


Ok guys tu je pilihan yang wan boleh listkan buat masa ni. Apa2 pun jangan lupa subscribe blog wan tau sebab lepas ni lagi banyak makeup/skincare yang wan akan review!


Follow wan di TIKTOK : izwanhs


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...