kenapa blogger tak aktif?

2:37 AM


Assalamualaikum and hye semua? lama tak bersama. hahahaha.. harap maklum la wan dilinda kemalasan musim cuti.. adeh -.-" malas bebeno nak update blog. agaknya kenapa?


Kalau aku ditanya soalan "kenapa blog aku tak aktif?" aku akan jawab..

1.MALAS - aku malas nak update blog. malas sesangat. aku rajin online instagramtwitter, facebook, tumblr, ask.fm, youtube je. blogger ni aku jarang online. hahaha

2.NO IDEA - no idea nak update ape. actually, aku boleh je update yg bukan2. tapi disebabkan aku no idea. aku xblh cakap pape. nanti update blog tapi entry mcm siput je. baik tak ye update blogkan? buat malu kaum blogger je.. ooops! "mohon terasa" hahaha

3.LINE PROBLEM - ni satu lagi masalah besar. kekadang ade idea nk update blog. tapi line internet lak yg problem. adeh.. 2x5 sama je. huhuhuhu..

Setakat itu je. no idea da.. habis.. habis.. hahahaha.. thank you guys.. :*


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...