Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

1:28 AM


Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari akak Noor Nabilla Fattin

Sumber: FB

"And today, i'm wearing our "jubah nikah" to hear the result
Thank you for all 3 talaq you gave me. 

Allah knows best.
I've nothing to say to you.
wish you all the best.semoga bahagialah ya.
For my LOVELY mother-in-law,

CONGRATULATIONS Datin 
For made us into this situation. Malam ni dah boleh buat parti dan sujud syukur ya sebab berjaya hancurkn semua.

Dulu,Datin pernah kata yang anak Datin takkan bahagia kalau teruskan perkahwinan ni dengan saya.
Ya.Betul tu.

Saya setuju.
Sebab takkan ada orang pun yang akan bahagia, kalau ada "IBU MERTUA" macam Datin ni 

Tahniah sebab dah berjaya meruntuhkan pernikahan ni dua kali berturut dan mendoakan Ali gugur sejak dari dalam perut.Alhamdulillah dah 8 bulan dah Ali. 

Tahniah sebab Datin, saya terpaksa tinggal seorang diri dekat rumah sewa sepanjang saya mengandung 

Tahniah sebab Datin,saya kena beranak seorang diri tanpa suami di sisi.

Tahniah sebab Datin, anak saya tak diazankan oleh babah dia,dan tak pernah jumpa langsung. dapat kenal Babah dia hanya selepas dia berumur 8 bulan iaitu 2minggu lalu. itu pun sebab kena datang mahkamah.

Thank you so much! 

Untuk setiap tuduhan datin, yang saya gunakan Ali untuk minta macam2 dekat anak datin, saya tak redha.Dan untuk setiap harta yang datin fitnahkn saya untuk mengambilnya, jika betul saya tak pernah ada niat, Saya doakan segala harta tu di tarik semuanya dari datin. Dan saya tak redha langsung datin doakan keburukan utk anak sy.

Lagi satu, kirim salam pada ustaz ustaz yang datin gunakan utk bagitahu yang saya ni ada sihir anak datin sampai meroyan ingat saya hehee 

Mungkin saya guna bomoh Russia kot kehkehkeh

Kesian anak datin, sebab kena ugut jadi anak derhaka kalau tak dengar cakap datin.
Tak bau syurga katanya kalau mak bapak tak redha. 

Saya takkan lupa semua momen saya di halau depan pagar rumah datin dan masa kita bergelut macam madu berebut laki haha masa Sayf ali 7 bulan dalam perut saya 

Sekarang,Datin dah boleh tidur lena sebab saya dan anak datin dah tak boleh bersama lagi pun.
Cuma satu saya boleh kata,

SAYA TAK MAAFKAN ATAS APA YANG DATIN BUAT PADA SAYA DAN ANAK. DAN SAYA DOAKAN DATIN PANJANG UMUR,TAK TERCABUT NYAWA DARI BADAN,SELAGI DATIN TAK MINTA MAAF PADA SAYF ALI.
WISH YOU ALL THE BEST WITH YOUR FAMILY.

Ikot hati saya memang saya nak tayang muka datin, tapi takpelah, buat semak FB saya je. Baik sy letak gambar produk ke, laku juga orang nak beli.
For my lovely Sayf Ali,

Anything yang jadi is between Bunda dan babah. Takde kena mengena dengan Ali. He will always be your only babah in this world.No one can take his place.I will only show you the best and good side about him.Please love and respect him just like u love and respect me.

And its ok if your "tok abah" and "tok mak" tak pernah mengaku Ali sebagai cucu, sebab seberapa benci sekalipun, diorang tak boleh nafikan yang darah babah juga mengalir dalam badan Ali.
plus,Ali ada wan dengan atok kan 


Ramai lagi sayang Ali.
Sorry baby. Sebab terpaksa hadap benda ni since dalam perut lagi.
You're very strong enough.You're fighter to me. Moga Sayf menjadi anak yang soleh yang membuka laluan syurga buat Bunda dan Babah.

Dear Self,
Whatever it is, Allah with you. Dia maha Tahu apa yang kau tak tahu.Dia maha penyayang dan maha bijaksana. Dan, mengertilah untuk semua ujian yang kau dapat, itu tanda CintaNya pada kau sebagai hamba dan sebagai penghapus dosa lalu.
May Allah ease me and my baby.
Aamiin.

Thank you semua yang doakan kami selama ni. Hanya Tuhan yg dapat balas.
Semua."


Ini Mak mertua (Datin) tu whatsapp anak dia. ish3.

Sumber: FB
Sumber: FB
Sumber: FB
Sumber: FB

Mak mertua mana yang sanggup mendoakan agar cucunya mati? aku syak datin ni tak berapa waras. apa-apa pun kita doakan yang baik-baik untuk akak Noor Nabilla Fattin.

Semoga dia dan anak dia dimurahkan rezeki dan diberikan ketabahan dengan semua dugaan ini. Inshaa Allah amiin.

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...