"ONCEMIRO" Antara Kucing Paling Comel Dan Famous Di Instagram

4:52 AM


Assalamualaikum dan hai semua. entri kali ni wan nak cerita pasal kucing comel ONCEMIRO ni. wan tak tahu nama sebenar dia. tapi @oncemiro ni nama instagram dia.

sumber: instagram
tadaaaa.. ni lah dia. mata dia garang yall. tapi kecomelan dia memang tak terkata. geram tengok! wan selalu stalk dia kat instagram. ni instagram dia kot2 korang pun nak stalk dia

sumber: instagram
Dia ada dua orang member lagi. comel gak. tapi dia paling comel di antara dorang 3 ni. haha.

Sumber: Instagram

Sumber: Instagram
Dia ni manja. kucing mana je tak manjakan? tapi manja dia lain macam. xD

Sumber: instagram
Amboi3. nasib je kucing orang. kalau kucing aku memang dah pengsan aku kerjakan. hahah

sumber: instagram
Gemoknyaaaa awak ni.!!! makan apa sampai pipi tu tembam sangat!!

Sumber: Instagram

Ok ni last. lidah dia tuuuu ahhh. hahaha. wan pantang tengok kucing2 comel macam dia ni. pape pun kalau korang tk caye dia ni comel. boleh check sendiri kat instagram dia

Instagram @oncemiro



You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...