Cara Buat Minuman Yang Lebih Sedap Dari Starbucks

8:56 AM


Yang ni minuman dah siap
Ok kali ni wan nak share satu resepi baru. resepi untuk buat air/minuman yang lebih sedap dari starbucks drinks, tak perlu pergi starbucks dah lepas ni. boleh buat minuman macam ni kat umah. bahan-bahan dia tak lah susah sangat nak dapat.

Ni bahan-bahan yang diperlukan
Bahan-Bahan : 

-2 sudu Milo
-1 paket Nescafe Latte
-1 paket Oldtown White Coffee Mocha
-1 sudu Nutella (Tak letak pun tak pe)
-Susu putih (Dutch Lady)

Cara-Cara :
1) Masukkan Nescafe sepaket, Oldtown Mocha sepaket, 2 sudu Milo dalam cawan
2) Masukkan 2 sudu Nutella pula dan larutkan air panas
3) Masukkan 1/4 cawan susu putih
4) Letak ais

Senangkan!! Selamat Mencuba semua!

Sumber: @amaazmi

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...