Klinik Menolak Untuk Merawat Pesakit Kerana Tiada IC

9:44 AM


Dipetik dari Facebook Nor Hafiza Ahmad Aini

Sumber FB

Mcm haram jadah lah klinik ni, fahana pergi farmasi tetiba jumpa uncle india ni kepala berdarah terkejut cuba tanya dia knpa,dia cakap kena pukul

Subhanallah walaupun pak cik ni tak betul, dan salah kenapa pukul dia,tanya ic semua cakp org dah ambil allah hai

Sumber FB

Bawa klinik berhampiran mmg frustrated btol
Uncle ni tak ingat no ic dan nama dia.klinik tak nak ambil kes suruh bw klnik sebelah,klnik.sebelah pulak doc tak ada pastu alatan utk cuci tak ada pulakkkk

Fahana dah cakap bil dia fahana yg bayar,minah cina tu ttp kalau nk cuci kena ambil no ic, tak ada ic tak blh cuci skrg ni kes kecemasan berdarah tak blh ke buat dlu ni tanya2 lagi dgn pak cik pening2 lalat je
Buat lah apa yg patut dlu

Yg penting darah dh berhenti,lps tu kau nk surh bw pergi mn pun xjd masalah blh call ambulan masalah klinik ni depan mata,tlglah .....ni tgok pak cik ni pun nmpk mcm jijik pastu ckp kat fahana pakcik ni tak betul

Peduli apa aku betul atau tak betul yg penting skrg dia cedera dan berdarah,fahana cuba bantu yg mn panting,,angin dh naik mmg kena makilah

Fahana dgn budak india ni kjap kluar kejap masuk klinik pikir nk tlg mcm mn
India ke cina ke siam ke,org gila ke kalu dlm kes skrg depan mata sbgai manusia tak akan nak tgok je buat...

Bila cakap nk viral baru kejar nk buat tak payh aku cari klinik lain

#buka KLINIk jika ada kecemasan SILA BANTU Tak kisah lah bangsa apa pun


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...