Take Me To Your Heart / SPM ♥

9:25 AM

Assalamualaikum Semua?

Exam SPM tak habis lagi. lagi 3paper pastu SPM habis da! yeah2.. tak sabar nk habiskan SPM. cepat je masa berlalu kan. Btw, Korang jangan lupa doakan kejayaan wan. =) doa2 korang semua amat bermkna bagi wan.

Esok ada paper Biology ! yeah! tak sabar nk jawab >.<

Minggu depan plak subject 
ACCOUNT dan EST / ENGLISH FOR SCIENCE AND TECHNOLOGY.

sory la entry wan macam hantam je. yela. tak de masa nak karang2 lagi. huhu. after spm je! siap! wan bgi panjang karangan untuk tulis entry ni. hehe. ok la korang sampai sini je entry wan. =) ASSALAMUALAIKUM.. =)

TAKE ME TO YOUR HEART 'H' 

You Might Also Like

3 comments

  1. kalo zaman akak spm, xsempatnya nak tgok benda lain..ngadap buku je la kejenye..makan pon xselera..huhu

    ReplyDelete
  2. yeeeaaa...merdeka!...hehe..happynye kan mase last paper 3 bio too..
    huhu..
    selesai suda peperangan kite.. :D

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...