Hari Diskusi Bagi Pelajar Diploma In Accountancy Sesi 2013 Part 1

11:57 PM

Assalamualaikum semua kengkawan yg beragama islam? ^_^
entry kali ni aku nak ceritakan pasal hari diskusi bagi pelajar diploma in accountancy..
event ni sebenarnya telah lama berlalu. pada 12 january 2013 start pada jam 8am - 4pm.. baru sekarang nak update dan ada masa nak update ;p *da ade yg tanya..bile nak update blog..hahaha* 

Harap maaf la sebab lambat update blog ni. busy..busy..busy.. ok la.. teruskan jew la.. hahaha!

student part 1/group 2 the accountancy club.
jenj3.. ni la di  antara classmate aku. semua pun best ! xD walaupun nampak macam budak nerd.. diluar lain tauu.. kekadang boleh gila-gila. hahaha. tapi tk gila betul pun. semua pun kelakar. pape pun happy dapat jumpa dorang semua ni ^_^

student diploma in accounting uitm sabah :)

tadaaaaaaaaaaaaa! sekali lagi ! semua pantang tengok camera. terus pozing mcm model. hahaha. kitorang guna camera kwn aku yang bertudung biru kt depan 2. camera "SAMSUMG S III" ;p jangan jeles ea. camera dia memang awesome ! :))



Kami lagi UiTM Student / Diploma In Accounting xD
alahaii.. lelaki yang kat tengah2 2 cute + handsome rite ? hahaha. *sila muntah hijau* huhuhu. time ni memang banyak aktiviti. wan da lupa. hmm.. wan rase ade 6 game semuanya. diantaranya "chicken dance", tarik tali, lumba lari lipan, lumba lari gangnam style dan banyak lagi..


Group biru diskusi the accountancy club uitm sabah
 Ini la group wan yang memang paling terbaik !! xD yang berbaju biru mcm wan 2 student part 1 dan yang berbaju biru tua 2 student part 6 :) kitorg campur.. 

Malaysia Student UiTM Next Top Model
 bile tengok gambar ni kita da tahu. pemenangnya adalah "TUAN BLOG" hahaha. hebat tak pozing aku ? depan belakang girl. aku jew lelaki kat tengah-tengah . aku tak nak kalah. bhahaha .

Hari Diskusi student accounting UiTM sabah 2013

sekali lagi. hahah. kali ni tak berapa ready sangat. :3 tapi pozing aku mcm yg picture sebelum ni kan ? huhu. not ready ! akak yang ade warna merah 2 merupakan akak komander ;p dia group aku. abg yg minum kat belakang aku 2 merupakan pengerusi the accountancy club. dia group aku juga.. yuhuuu! memang best group aku. jangan jeles ea ;p

Ahli The Accountancy Club UiTM Sabah 2013
cari la aku klau korang dapat ;p hahahha. aku paling cute lagi handsome dan kacak.. :)) actually ni just part 1 dan part 6 jew. part yang lain-lain tak de. hoho. 

Thanks la pada akak-akak dan abg-abg part 6 yang bertungkus lumus menjayakan program diskusi ini. terbaik ! (Y) :)

Akan segar dan kekal dalam ingatan selamanya.. <3

Terima kasih pada yang sudi membaca entry yang tak berapa ok ni. nak cepat. skrg ni kat labry uitm sabah. nak buat study group. salam blogger. salam :)


You Might Also Like

2 comments

  1. eh.. kita boleh jadi gang. kita pun dak accounting juga. tapi lain tempat belajar la. :)

    ReplyDelete
  2. As salam dik... Adik ade kenal sesape student yg amik bachelor in accounting tak..? Tq..

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...