10 February 2013 : Tiket Flight MASWINGS Dari Sabah Ke Miri

9:47 AM

MASwings

Assalamualaikum guys?? ^_^ lama bebenor aku tak update blog perasan famous ni. hahaha xD actually, aku cuma nak gtau yang kakak aku yang duk sarawak da sponser / belikan aku tiket dari Kota Kinabalu ke Miri pada 10 Febuari 2013 / 3:15pm . . 

Sempena Cuti Tahun Baru Cina (CNY) ni . ini jew la rancangan aku. banyak memory terindah kat kuching sarawak. -.-" tapi 2 smua tinggal kenangan. . kenangan. . :( kali ni aku datang sarawak tapi tak pegi kuching da. first pegi miri pastu kena transit cop masuk ke sarawak utk pegi BINTULU ;)

Bintulu memang tak de pape yang menarik pun.. cuma my mother ada kat sana. maklum la kakak aku baru jew beberapa minggu melahirkan baby boy ! ^_^ tak sabar nak tengok anak buah aku yang baru. mesti handsome macam aku. hahahaha *perasan lagi..hoho..

sekian, terima kasih ;D

Selamat bercuti semua.. *lama lagi kowt ;p hahaha



You Might Also Like

3 comments

  1. tahniah sb dpt anak saudara baru...

    ReplyDelete
  2. Hehe...ada rancangan nak travel di kawasan Sarawak yang lain tak? Kalau ada, ni saya bolej rekemenkan website yang boleh tolong.

    http://www.facebook.com/MASwings

    Laman tu banyak membantu!

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.