Peristiwa sem 3 di UiTM Sabah

8:59 AM

Assalamualaikum dan salam 1 blogger!! lama da aku tak update blog yang tak laku ni. hahaha. bukan apa. semenjak akhir2 ni aku busy dengan mcm2 "peristiwa". *da mcm peristiwa seram* hahahahaha.

Sebelum 2 aku nak share beberapa peristiwa "events" yang berlaku dalam sem 3 ni. 

1.Bercuti Ke Pulau Manukan (with classmate)
2.DIA Awards Night.
3.Family Day The Accountancy Club

Selepas Acara DIA Awards Night
Kalau ikutkan hati nak je aku upload semua gambar. tapi masa tak mencukupi. hahaha. nanti ada masa aku upload la gambar2 kitorang. best! seyes best!! 

Jeng jeng jeng.. no idea da nk cite pasal apa. otak jadi blank. hal maklum la da lama aku xupdate blog ni (T_T) terima kasih pada yang sudi visit and follow blog aku ni. syg korang! :* #PrayForMH370


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...