My iPhone 6

2:46 PM

Assalamualaikum kepada semua rakan blogger dan semua pembaca blog aku yg agak krik krik ni hahaha! da lama aku tak update blog ni. 

Syukur alhamdulillah. baru2 ni my parents hadiahkan aku iphone 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iphone 6 weyhh! macam tak percaya je. macam tipu je. tapi ini la kenyataan nya.

*boleh layan pic kt bawa ni*

iphone 6 gold
Actually, aku da lama teringin sangat nak iphone 6 ni. asyik tengok iklan iphone 6 kt TV & tgk artis2 malaysia da beli iphone 6 ni. aku pun nak juga. hahaha

Bukan artis je boleh dapat iphone 6 ni. kita pun boleh selagi mampu *ada duit* 

Thank you to my mom & dad! i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...