Officially berakhirnya sem 4 di UiTM Sabah

4:46 AM

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum dan salam blogger semua!

Officially berakhirnya sem 4 di UiTM Sabah
Alhamdulillah.. akhirnya berakhir da Semester ke 4 aku kat "UiTM Sabah". bukan senang nak habiskan paper ni awal2. banyak dugaan yang aku hadapi pada sem ni. 

Sebenarnya paper last aku untuk sem ni kemarin Paper MAF280 (12 oktober 2014). baru sekarang ada masa nak upgrade blog ni. haha. hal maklum la, lepas exam je kemarin. pegi makan then tido sepuas2nya. membalas dendam la katakan. hahahaha. 

Setiap yang kita buat ada balasan yang setimpal. Cthnya, aku study seharian tanpa tido and then lepas jwb paper 2 terus tido sampai keesokan paginya. hahaha. kau mampu? hahahahaha.

Pape pun, aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada semua lecterur, classmates, roomates dan kengkawan yang rapat dengan aku. terima kasih sebab da banyak tolong aku sem ni.

Especially, buat "YAYA" kerana membantu aku time susah dan senang. tk lupa juga buat "SHA" & "KAI". korang banyak kongsi ilmu dengan aku. tanpa korang, da tentu hidup aku kt kampus ni membosankan. hahaha

Kalau ada rezeki, kita berjumpa lagi di semester yang seterusnya (Sem 5). Inn Shaa Allah. amiiinn.. semoga Allah membuka pintu rezeki kita seluas2nya. amiinn.

Buat semua warga DIP uitm, Selamat Bercuti!!!!!! bila cuti 2 jangan lalai sangat. jaga kesihatan. jaga mak ayah. jaga semuanya. hehe

Ok itu je. jumpa lagi di next entry ;)


You Might Also Like

3 comments

  1. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Saya baru menemukan blognya - nice:)
    Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete
  2. wow.. rasa awesome kot dapat jumpa blogger se-areaaaa :D

    btw, happy holiday keh..

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...