Hangout & kbox day bersama siswa bakal-bakal akauntan Malaysia #throwback #uitmsabah #2014 (entry bergambar)

10:59 PM

Assalamualaikum dan salam blogger semua! kemain tajuk entry aku kali ni. xde idea nak letak tajuk apa. hahahaha. aku xnak cakap banyak. korang layan la beberapa "ketul" picture kat bawah ni. haha. ;)
chris, farhan & topok! hangout & kbox day bersama siswa bakal-bakal akauntan
Topok & jerry! hangout & kbox day bersama siswa bakal-bakal akauntan
hangout & kbox day bersama siswa bakal-bakal akauntan
Farihan, jerry & topok! hangout & kbox day bersama siswa bakal-bakal akauntan
owner blog ni! #selfieterbaik #selfie. haha! hangout & kbox day bersama siswa bakal-bakal akauntan
Jerry & wan! hangout & kbox day bersama siswa bakal-bakal akauntan
Rasanya semua manusia perlukan rihat dan bersantai. apabila da asyik ngadap buku je susah gak. kekadang akan ada kesan sampingan. kami mengambil keputusan utk pegi kbox. hahaha. puas gak la nyanyi walaupun suara agak sumbang.

Kalau ada rezeki Inn Shaa Allah muka2 kat atas ni la akan menjadi bakal-bakal akauntan kat malaysia pada tahun 2015++++. amiiiinnnn.. ok itu je entry aku pada kali ni. ~~~~~~



You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...