Countdown Day : Mendaki Gunung Kinabalu!

6:44 PM


Gunung Kinabalu, Info
Assalamualaikum dan salam blogger semua! wan harap korang semua sihat di samping keluarga tercinta dan org yg trsyg,
Kini wan muncul kembali kt newsfeed blog korang hahaha

Debaran kian terasa tinggal beberap hari je lagi wan akan mendaki "Gunung Kinabalu" yg trletak di negeri sabah. yeahhhhh! susah la nk ckp segala jenis perasaan ni ada. takut, seram, gembira, nervous, dan tk sabar hahaha.

Jom kita baca sedikit info tentang gunung kinabalu ni

"Gunung Kinabalu yang terletak di Sabah, Malaysia merupakan puncak tertinggi di Malaysia dan puncak tertinggi di Asia Tenggara yang ketinggiannya mencecah 4,095 meter dari aras laut.[1]
Dari segi persempadanan geografi, gunung Kinabalu merupakan adalah yang tertinggi di Asia Tenggara. Ini adalah keranaHkakabo Razi terletak di banjaran Himalaya yang terletak di plat tetonik benua India, sementara Puncak JayaPuncak Trikora, dan Puncak Mandala pula terletak dibenua Oseania."
perghhh! 4,095 meter 2.. apa2 pun doakan wan selamat smpai ke puncak gunung kinabalu pada 8 June 2015 ni.. wan pegi dengan kekasih hati cehh. hahaha mohon jeles semua. kbye thank you sudi baca entry wan ni ;)


You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...