Tahun 2019: About Me

11:01 PM


Assalamualaikum dan hai semua? ada lagi ke yang sudi baca blog wan ni? ke dah xde? haha. hal maklum lah wan dah tak aktif macam mula-mula dulu. terlalu banyak kenangan dalam blog wan ni. bila baca balik entri-entri sebelum ni. macam tak percaya. pernah happy, pernah sedih, dan macam-macam lagi. apa2 pun wan doakan yang baik2 untuk korang semua yang di luar sana. semoga sentiasa berbahagia dengan orang yang tersayang. :)



Wan sekarang tengah berbahagia membesarkan badan sendiri haha. asyik makan tanpa henti. dari kurus macam tengkorak sekarang dah gemuk macam ikan paus hahaha. sekarangkan dah bekerja dan ada duit sendiri. xde halangan nak beli apa. jalan sikit beli makanan. pantang tengok makanan sedap2 ni haha. member sekerja pun semua kuat makan. badan wan dari 49kg sekarang dah 59kg. perghh. naik 10kg. ok lah sikit. baru nampak bahagia walaupun hati ini bukan milik sesiapa pun.

kita single selamanyakan eh. masih xboleh move on ni. nasiblah ada member2 yang baik hati dan keluarga yang selalu ada disamping kita. tak lah sunyi dan dilanda kemurungan tahap dewa. hahaha.

Dah lama sangat wan tak buka blog ni. bila buka, macam2 nak cerita. bukan nak suruh sesiapa baca (tapi kalau sudi baca terima kasih.).. wan suka update kat blog dan in future baca balik apa yang wan dah tulis haha. kadang-kadang kelakar gak bila baca balik entri2 lama ni. haha. sementara wan masih ada idea nak update blog ni. wan akan cuba update sebanyak yang boleh.


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...