'CINTAI LA ORANG Y MENCINTAI DIRI KAMU'

10:37 AM

hari ni aku gie kerja mcm biasa..
aku rindu sngt kt dia..
time kerja aku asyik ingat dia je.
brmcm-mcm persoalan bermain di minda ku..
aku memang cinta kt dia.. sungguh!
time dia kata 'dia da ada org lain'..
Perasaan ku sedih, kecewa, mcm nk nangis je (mmang da nangis)
hanya tuhan je y tahu perasaan ku time 2..
aku tahu.. dia msih sygkn aku..huhu..
aku telah berjanji kt diri aku sendiri..
y aku akan mencintai dia selama2x nya..
aku tk kesah..klau dia tk cintai aku lagi..huhu
tpi klau bleh aku nk dia cintai aku semula..
apa la y kurang kt diri aku ni.? dan apa kelebihan y ada pda org 2.?
sampai hari ni.. aku msh simpan last msj dia..
klau aku rasa rindu kt dia.. aku baca je msj dia..
bca bnyak kali..
slama aku bercinta.. bru kali ni.. aku Giler mcm ni..
walaupun.. dia tk ambil tahu tentang aku da..
aku nk dia tahu.. yang aku sangat cinta kt dia..huhu
tadi mlm dia ada call.. tpi network busy! huhu.. sedih nya aku time 2..
mmang malang nasib aku.. da la krdt aku habis..
nsib mlm 2 jga.. mama share kn krdt.. dpt la aku msj ngan dia..
biarpun msj ngan dia sekejap je.. aku rasa hapy.. :)
aku sayang dia Forever..
aku rasa tk sihat badan la..huhu..
batuk je.. tk pndai berhenti sakit batuk ni..huhu..

'CINTAI LA ORANG Y MENCINTAI DIRI KAMU'

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...