Holiday With My Classmates at Tanjung Aru Beach l Entry Bergambar

4:17 PM

Assalamualaikum dan salam 1malaysia semua!?? ^_^ entry kali ni aku nak cite pasal events pertama kmi sekelas.. tujuan events ni untuk enjoy dan menghilangkn rasa stress dan boring kitorg sblum final exam bermula.. :) 

Entry kali penuh dengan gambar jew.. pape pun hope korang enjoy layan entry bergambr aku ni..hahax.. ;)

Tarikh events : 24 March 2013 / Ahad
Lokasi : Pantai Tanjung Aru dan Center Points Kota Kinabalu
Pengurus Besar Events : Jijie !


....................................................................................................................................

Matahari Terbenam at Waterfront Kota Kinabalu



Matahari Terbenam at Waterfront Kota Kinabalu


Matahari Terbenam at Waterfront Kota Kinabalu

Im Blogger. ini la aku..hahaha.. :P

.......................................................................................

BBQ at Pantai Tanjung Aru

Kitorang sampai pantai ni seingat aku awal pagi. tak ramai orang lagi time ni.. kat sini memang best.. nak tahu sbb ape best ? sbb dapat mandi pantai. ;p hahaha. mandi > makan > mandi > makan.. 2 jew kerja kitorng kat sini.

Pape pun korang memang terbaik! kepada sape yang perap ayam 2 memang terbaik.. da boleh kawin.. hahaha.. (Y)

3 gadis uitm sabah, Bibiey, Shah, Erna

DIA : Diploma In Accountancy - Farihan dan Bibiey


Tadaaa... it's me.. kemain gigayh aku panjat pondok pengawal pantai ni.. muahahaha

Shah dan yg pkai seluar pendek 2la pengurus besar events "jijie" ;) hehe

Student DIA UiTM Sabah 2013

Students UiTM Sabah - Tanjung Aru Beach

Aku da sampai ke menara gading ! hahaha.. Tanjung Aru Beach new

Again..again..again.. ;) rizwan UiTM Sabah at Tanjung Aru Beach


Aku bersama pemilik phone Iphone 5 - kartina !

Tanjung Aru Beach

Ni diantara makanan kitorng.. bnyak lagi sebenarnya.. ;)

Ayam da jadi hitam. pape pun sedap! ayam panggang madu.. yummy.. Tanjung Aru Beach

Tanjung Aru Beach - Era a.k.a Randra John ;p


Jejaka Terhangat Dimalaysia dan UiTM. perasan jap :3 hahahaha! rizwan ewan

tengok spek pun da bleh tahu aku Lady Gaga Fans.. ;D

Habis da gambar kat Tanjung Aru Beach ! seterusnya kite tengok pic yang lain pulak.. MOVIE Time!! hahaha.. 

.................................................................................................

Lokasi : Panggung Wayang Center Point Kota Kinabalu
 Movie : Croods in 3D

Precard, Kartina, Zai, Farihan..

It's me with Harrera. picture of the day.. hahaha

alololo..comey jew zai dan tyna..hihi.. ;p

Ni la tiket yang kitrong beli.. :3
Done ! Done ! itu jew story aku kali ni.. thanks buat korang yang sudi layan story bergambar aku ni.. pape pun jangan lupa follow blog aku dan like pages aku sekali.. ;) thanks !

You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...