Monday, August 12, 2013

Selamat Hari Raya Blogger (2013)

Assalamualaikum dan selamat hari raya semua ! rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada kengkawan blogger. :)

raya tahun ni memang agak berbeza buat aku. mesti korang nak tahu kenapa raya aku berbeza pada tahun ni kan? jeng3.. hahaha.

Sebab utama aku cakap macam 2 ialah..tadaaa.. haha. aku tak dapat nak berpuasa sebulan ngan family aku. rasanya 4 puasa je pastu raya. maklum la tengah study. tak dapat la nak balik umah family. :') tk pe. asalkan dapat merasa berpuasa "sahur + berbuka puasa" ngan family ! :*

btw, warna baju raya aku pada tahun 2013 ni "MERAH" yuhuuu.. terima kasih banyak2 buat mak yang telah jahitkan baju ni.. cantik :') yang bling2 2 aku yang letak sendiri xD hahaha

Baju Melayu Moden Raya Terbaru untuk Lelaki

Burasak , Ayam masak kunyit, Ayam masak lengkuas

 kat atas ni merupakan menu utama family aku semasa raya :) semua buat sendiri. yuhuuu..sooodappp..!!

LAST PIC KAT BAWA NI.. 

blogger tak famous bakal famous. haha
comel tak kak ton?? hahahaha.. ok la guys. tak de idea da. byebye. selamat berhari raya semua.. :)

Salam ~



1 comment :

tenku butang said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI yea.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers