Result exam memuaskan hati walaupun tak GEMPAK

2:16 PM

Assalamualaikum dan hai semua ! :)

Aku hope korang semua sihat!! sihat!! dan sihat!! xmau sakit2 yee.. klau sakit cepat pegi hospital yang berdekatan.. :)

Seperti yang korang sedia maklum. hari ni "1 NOVEMBER 2013" ! merupakan hari yang paling mendebarkan buat semua student diploma UiTM seluruh malaysia.. yela hari ni result exam da keluar. xcaye blh check email masing2 *student uitm sahaja* hahahaha..

Ok la.. aku nak cerita pasal result aku.. sepatutnya result exam 2 keluar hari ni. tapi aku dapat email semalam pada pukul "11:32pm" -.-" aku memang da agak.. mesti dapat awal punyaaa.. nervous siot nak klik "read" email 2..hahaha.. yela.. aku takut kot2 ade tersangkut.. sobsob.. 

Alhamdulillah result aku ok je. xgempak tapi syukur sangat2 sebab xde yang "repeat" :')

Tengok pic kat bawa

result exam *abaikan yang blur 2* hahaha
Yuhuuu! harap maaf ya.. grade xdapat nk tunjuk.. hahaha.. ckup la setakat "LU-Lulus" hahahaha.. pape pun terima kasih bebanyak kepada family aku yg xputus2 mendoakan dan memberi dorongan kepada aku.. xkurang juga buat korang yang sudi membantu , mengajar dan mendoakan aku. sayang korang..! *sangat2*

Tapi aku memang nampak hasil "usaha" aku 2.. sebelum ni pointer rendah. sekarang ni alhamdulillah meningkat 40% dari sem yang sebelum ni.. tak sia2 aku belajar memalam & xtido smpai pagi.. :')

Sem depan akan aku usaha lebih banyak lagi ! aku akan pastikan ada peningkatan yang lebih banyak lagi... in sya Allah.. aminn..

Terima kasih yang sudi baca entry ni..

Follow aku kat twitter : https://twitter.com/MohdRizw


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...