Erti persahabatan

7:47 AM

Erti Persahabatan

Salam dan hai semua !

Kali ni aku nak cerita pasal "erti persahabatan".. pada pendapat korang la kan.. persahabatan 2 ape? hubungan sesama manusia? boleh gak diterima :) persahabatan ni banyak kategori.. kalau nak cerita sampai habis.. memang sampai esok pun aku tak habis taip. hahaha.

Ok ! aku nk sentuh beberapa perkara je. first. aku ni

Single is simple
So, aku sekarang ada family dan kengkawan je. tanpa mereka, belum tentu aku dapat berdiri macam sekarang ni. family sudah tentu la sentiasa ada bersama aku. :') kengkawan ni yang agak xberapa. maksud aku.. tak semua kawan ni baik.. ada yang baik bila perlukan pertolongan kita je. bila dia da senang. dia buang kita macam sampah :')

Aku redha dengan semua 2.. kita kena hati2 bila memilih kawan.. Maafkan aku kalau aku ada buat silap dengan korang. aku pun manusia. tak terlepas dari melakukan kesilapan.. I'm not perfect..

Pape pun thanks sesangat kepada kengkawan yang sentiasa bersama aku walaupun jauh d mata, namun dekat di hati..ini la erti persahabatan yang sebenar.. aku rindu kamu kawan! :')

Kawan tersayang : Shekyn, Daty, Dyea, Abby, Yati, Jiera, Gwen, Tyna ! miss you guys !!

Ada rezeki insyaAllah kita dapat jumpa.. huhuhu.. jaga diri !



You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...