Puasa 2018

2:23 PM


Assalamualaikum semua? Selamat berpuasa buat korang semua. Lama betul wan tak update blog ni. Yela 24 jam duk main game/twitter je. Haha. Korang sihat ke? Harapnya sihat lah ye.

Macam mana puasa untuk tahun ni? Penuh ke tak? Sedar tak sedar kita dah nak masuk ke 10 malam terakhir bulan puasa. Cepat sangat masa berlalu. Macam baru je semalam tweet “esok puasa”. Xlama lagi dah boleh tweet “esok raya”. Inshaa Allah kalau dipanjangkan umur buat kita.

Menu Berbuka


Gambar kata atas ni menu berbuka beberapa hari lalu. Tapi aku bukan berbuka sorang tau. Berbuka dengan mak & kakak aku. Ayah berbuka kat masjid yang berdekatan dengan rumah kmi.

Harap sangat kita berpuasa penuh pada bulan ramadhan kali ni. Walaupun macam2 kejadian berlaku di bulan puasa ni kan. Tu semua dugaan buat kita.

Wan nak ucapkan selamat berpuasa buat korang semua!

Wan akan cuba aktifkan blog ni semula. Jumpa lagi di entri yang seterusnya! Xo

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...