Konsert Faizal Tahir at 1Borneo, Sabah

2:49 PM

Assalamualaikum ? slm sejatera dan salam 1malaysia smua ! :)) 

semalam bertarikh (22 June 2013) bersamaan hari sabtu, tepat pada pukul 7:30pm, bertampat di 1borneo hypermall, kota kinabalu, sabah.. merupakan malam konsert bersama FAIZAL TAHIR.. pewiitt.. sape tak kenal faizal tahir kan. rasanya 1malaya da kenal dengan dia.

 Tak boleh dinafikan lagi yang FAIZAL TAHIR bertambah segak, bergaya, handsome dan muda. mesti korang nak tahu rahsia awet muda faizal tahir ni kan? hahaha. *gurau je* 

First time aku dengar FAIZAL TAHIR ni nyanyi secara live. perghhh ! memang syok giler suara dia. dia nyanyi lagu tinggi pun suara dia still tak serak. aku nyanyi satu lagu pun suara aku da serak2. untunglahhh katanya. hahaha.

Bergemah suara FAIZAL TAHIR kat dalam 1borneo 2. sempat gak FZ ni bercakap sabah. dia ckp "boleh bah klau kau" hahaha. kelakar je. tpi dia mmang nmpak slamberr je. terbaik ar.. aku bagi 4/5 bintang. 1bintang lagi aku akan bagi klau dia bwk aku jenjalan *wkwkwkw. fengsan 22saat* :3

Nothing to say.. korang layan la picture2 kat bawa ni.. (Y)

Konsert Faizal Tahir at 1Borneo, Sabah

Konsert Faizal Tahir at 1Borneo, Sabah

Konsert Faizal Tahir at 1Borneo, Sabah

Konsert Faizal Tahir at 1Borneo, Sabah

Konsert Faizal Tahir at 1Borneo, Sabah
 Sorry la sebab gambar2 aku ni blurrrr.. maklum la. aku tengok dari jauh. phone aku yang 12mg HD ni pun tetap blurr. sabor jew la. next time, aku kat depan2 pentas 2. hahaha.

Sekian ~~~~ thanks ;) salam..



You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...