Video DIA Student, part 1, UiTM Sabah

5:41 AM

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia smua ! :) sudah lama aku menjanda menyepi tanpa sebarang update selepas aku kena hack hari 2.. (T_T)

bukan menyepi sebab apa.. cuma menyepi untuk bersama keluarga.. masa cuti yang tinggal beberapa hari ni aku penuhkan bersama keluarga tercinta , tersayang dan segala2 TER.. terutamanya mama & papa. :*

ok la . str8 to the point je la. malas nak bunga2kan ayat. hihi.. korang layan la video kat bawa ni. video ni time aku part 1 kat uitm sabah. ;) layaann... zasss ~



AKU RINDU KAMU

terima kasih sudi baca entry ni dan & watch movie buatan tangan aku sendiri ni.. ^_^ ada masa lagi aku update. insyaAllah.. Assalamualaikum.. tak jwb dosa, jwb dapat pahala *bagi yang muslim* :)




You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...