Date wif my beloved friend at secret recipe, 1 borneo hypermall, sabah

4:32 AM



Assalamualaikum dan salam blogger kepada smua pembaca setia blog aku ni. :)



Sudah beberapa hari aku menghilangkan diri *hilang la sangat.. hahaha.. actually, bukan menghilangkan diri, Cuma tak de idea nak update ape kat blog ni. Maklum la, tak nak la update entry yang tak berapa matang ni. Cehhh.! Hahaha.. Maksud aku.. hmm.. aku nak buat entry yang panjang2. Kalau boleh macam karangan STPM. Wkwkw. *just kidding ~



Ok la.. sebelum aku merepek lebih panjang. Mari la bersama-sama kita kembali kepada topik asal for this entry.. hhmmm.. kalau korang baca tajuk entry aku pada kali ni. Mesti korang da tau aku nak cite ape kan? Aku nak cite pasal date bersama BFF aku.



Bukan selalu dapat melaram bersama rakan-rakan tercinta ni. Maklum la semua busy memanjang menguruskan anak masing2 di rumah.. wkwkwkww.. cis! Kuaang ajaq! Kitorang tak kawin lagi tauu.. hahaha.



Berikut merupakan senarai maklumat tentang hari kejadian. Hahaha

BFF : Bff aku terdiri daripada 4 orang bebeh a.k.a sumandak sabah. Fewwitt! Smua chantek ! jeles kak ton.. hahaha.

Lokasi : 1 Borneo Hypermall, Sabah – “Secret Recipe”

Bajet : kitorang guna duit masing2..tapi kawan aku byr dulu guna duit dia..kbye.. hahahaha...



Sekarang korang layan picture2 yang kitorang snap pada hari kejadian menggunakan  iphone 5 + sony ericsson arc s..


chantek tak kak ton? haha.. tyna, gwen, me, ekin & jiera :)

*gambar kek aku besarkan* hahaha.. secret recipe

my feberet.. sodapppp!! tak caye cuba la.. :3

aku & gwen. *sumandak*

Aku & Tyna a.k.a iphone 5 user.. hahaha ;3

Jier & Aku.. Team Single ;p

Jiera , Aku & Ekin ! Forever friend. :)


Sekian Sahaja entry aku pada kali ni. Pape pun, ni merupakan salah satu event enta pape yang terbaik.. dapat melaram bersama.. next event.. “Berbuka Puasa Bersama”



Aku tak SABAR nak puassaaaa !! hahahaha.. sekian sahaja entry aku pada kali ini.

SELAMAT BERPUASA SEMUA.. :*
 


You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...