Thursday, July 25, 2013

komen banyak, traffic blog meningkat (gadget)

gadget pengkomen terbanyak blog
Selamat kepagian dan salam jumaat buat korang semua ! :) hari ni satu lagi gadget telah menarik perhatian aku.. gadget ni bukan la gadget baru cuma versi kali ni agak menarik. tanpa memikir panjang aku terus copy + paste link dan tampal gadget 2 kat blog aku.. jadi la hasilnya. hahaha !

Kepada korang yang berminat nak ada gadget ni boleh ar cari sendiri kat pasar ! hahaha. just kidding. korang pegi je tengok gadget ni pastu klik tulisan "add gadget" kat bawa dia. :)

Nota Kaki : Tahniah kepada korang2 yang rajin komen kat blog aku ni ! lepas ni traffic blog korang akan meningkat. percaya la.. so, apa yang korang tunggu 2? komen la bebanyak ea.. makaseh ! :)


4 comments :

Mat Jo said...

gajet nie boleh meningkatkan semangat orang untuk menerus mengomen, he

Tetamu Istimewa said...

Saya dah pasang. Bolehlah buat carta pengomen setia setiap bulan.

Aida Syifaa ♥ said...

hai, sy datang komen entry awak! hihi

BUNDA a.k.a KN said...

bunda pun dah pasang dah...salam ramadhan,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers