stress sebelum cuti raya (test 1)

1:04 PM

stress sebelum cuti raya (test 1)

Selamat kembali ke blog aku. haha ! actually, da lama aku nak share story ni ngan korang semua (rakan blogger) tentang penyakit stress aku yang tak henti2 datang bila musim test (ujian).. 

Namun ingin aku tegaskan di sini bahawa stress yang aku maksudkan bukan stress tahap 5 (high) tapi stress tahap 1 (lower). hahaha ! stress peringkat awal katanya. LOL. 

Kenapa adanya stress dalam kehidupan kita ni? mengikut apa yang aku faham, stress ni berpunca dari otak tak henti2 berfikir. Sebagai contoh, 24 Jam study.. tapi sometime ada gak yang 1 jam study da stress tahap 5.. kenapa agaknya ? *kalau nak tauu sila tanya pihak yang lebih tahu* hahaha..

Back to the topic.. aku nak cerita pasal stress aku.. stress 2 sebenarnya bukan penyakit stress tapi saje2 nak stress.. hahaha. nak cuti raya pun tak best.. sabtu ni (27 July 2013) kitorang ada Test 1 MGT.. lepas 2 pada hari rabu (31 July 2013) kitorang ada satu lagi Test.. iaitu Test 1 - Statistic.. huarghhh ! please jangan stress kan aku sebelum cuti raya.. cuti raya (3 August 2013) yuhuu !

Pape pun, aku nak korang doakan la ea aku dapat jawab dengan betul test 2.. aminn.. doa korang sangat aku hargai.. :') terima kasih dan selamat berpuasa semua ! :)


You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...