Wednesday, September 7, 2011

Kalau da Gembira jangan lupa Sedih. =P

Hye semua? Assalamualaikum? korang apa khabar? sihat? Raya tahun ni macam  mna? best x?

ek! banyak plak soalannya..jawapannya korang jawab la sendiri ye.. hehe.

Kita zaman sekarang ni. bila gembira da lupa kat sedih plak. org tua2x kata. tak baik gembira sangat. nanti kang KONFOM akan sedih. korang nak macam 2? tak nak kan. so, gembira 2 biar bersederhana je. ceh! macam belanja je kn.

Wan pun nak memohon maaf atas salah dan silap wan kat korang. hope korang maafkan wan ye. wan da maafkan korang yang ada buat salah ngan wan. =) dont wory. wan bukan pendendam.

wan pun akan jarang mengupdate blog wan ni. maklum la. sekarang ni last minute utk study da. huhu. Korang! DOAKAN WAN TAU! DAPAT 10A+ SPM =) AMMIIINNNNN...!

OK la. nanti kita sambung cite lagi k. muah! syg korang yang rajin bace update wan ni. komen la sekali ye. nanti wan blogwalking kt blog korang. insya'Allah.. =) 

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers