21 March 2011 : Result SPM2011

3:57 PM


Assalamualaikum semua kawan2 ku yang tercinta ! <3 

terasa debaran semakin dekat dengan wan..masa semakin pantas mengejar kita..apa pun tak boleh.. =.=" hahaha! hari ni merupakan hari di mana result SPM 2011 keluar! keluar!! result SPM 2011 boleh d tahu melalui SMS atau terus pergi ke sekolah pada pukul 10PAGI ini..

Soalan 1 : macam mana perasaan anda skrg ?
Jawapan : hmmm..saya rasa sedikit nervous + takut + seram..tapi rasanya..saya masih boleh kawal perasaan ni..saya harap..smuanya berjalan lancar.. ^^


Soalan 2 : berapa A+ target spm anda ? 
Jawapan : sudah tentu saya target 10A+.. dan saya akan redha dengan apapun keputusan yang akan saya dapat..saya tak akan sedih2..mungkin ada hikmah kita dapat result mcm 2.. ^.^V

Soalan 3 : Ke mana Anda akan pergi selepas dapat result SPM ?
Jawapan : itu saya belum pasti.. tpi insya'Allah saya akan sambung study..selagi boleh sambung.. :) 

ok..sekian dan terima kasih..kerana sudi bersoal jawap dengan wan.. ^^
thanks sudi baca entry wan !

You Might Also Like

1 comments

  1. Assalamualaikum / selamat sejahtera. Jutaan terima kasih kerana sudi follow blog AWIE OMAR. Saya juga dengan senang hati follow blog saudara yang amat menarik perhatian ini. NEXT TOP BLOGGER musim 1 – segmen terpanas di dalam blog AWIE OMAR sudah sampai ke peringkat final. Akan menyusul selepas itu NEXT TOP BLOGGER musim 2 pula. Niat sebenarnya nak pelawa saudara untuk menyertainya. Harap sudilah turut serta. Kalau sudi nak jadi peserta - maklumkan saja di ruang komen entri saudara di sini (saya akan tengok balik) atau komen saja di blog saya.

    Saya hormati segala keputusan. Jika kurang berminat dan tidak mahu menyertainya pun tidak mengapa. Maklumkan saja macam tadi jugak ATAU jika mesej ini tidak dibalas oleh saudara selepas 2 hari mesej ini di kirim - saya akan anggap saudara tidak mahu menyertainya. Apapun terima kasih kerana sudi habiskan baca pesanan ini.

    Jika ingin tahu maklumat lanjut tentang segmen ini, saudara boleh tengok segmen : NEXT TOP BLOGGER di dalam blog AWIE OMAR.
    http://awieomar.blogspot.com/2012/03/next-top-blogger-1-episod-13.html

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...