Saya Makan Strawberry

3:07 AM

Assalamualaikum semua?? mohon bersabar wahai penduduk bumi strawberry..hahaha
wan akan bagi korang strawberry ni.. tapi wan bagi tengok je!! wakakaka.. :P jangan marah..

strawberry ni wan beli kat kundasang, Sabah :) sejuk beb kat sana!! mcm kat luar negara la plak..huhu

habis cerita..jom layan pic kat bawa ni..
l
l
l
V
V

Pic ni wan snap sendiri!! :)

You Might Also Like

2 comments

  1. huhu..x minat strawberry..time pergi cameron hari tu x sentuh langsung..hak3..

    ReplyDelete
  2. yekw?? wan pun tk minat actually...hahahaha :P

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...