cara menjadi blogger yang berjaya

2:55 PM

Assalamualaikum dan salam blogger semua! hari ni semangat sikit aku nak update blog walaupun jam kt dinding baru menunjukkan jam 5:43am. ececeh mcm ayat novel la pulak kan. hahaha. 

Ok. back to the topic utama. agak2 berapa ramai yg setuju dengan ayat ni
"blogger aktif baru boleh berjaya"???

blogger aktif baru boleh berjaya
Aku rasa mesti ramai yang setuju dengan ayat 2 kan. tapi tk semua setuju. blogger ni senang je kalau nak berjaya. dia kena rajin update, blogwalking, komen, like, hangout sesama rakan blogger dan macam2 lagi. hmm brpa ramai yg pernah buat semua 2? rasanya xramai. hahaha. 

Hal maklum la, blogger sekarang da terkena penyakit "malas". masa aku mula2 berjinak dalam dunia blogger ni. best giler nak mampus! semua aktif gila vavi. sebab 2 follower aku skrg ni da 1k lebih. but, skrg ni mcm xde orang je kan. *krik krik* hahaha

Entry aku pun makin lama semakin sikit. xde idea nak cerita apa. kekadang entry aku cerita mengarut. tapi tk pe la sbb ni blog aku. so, suka hati aku la nk update apa :p kalau jeles sila mengarut kt blog sendiri. hahahaha.. ok la.. sampai sini je entry aku pada kali ni. sekian dan terima kasihh. xoxo



You Might Also Like

5 comments

  1. Oh mcm tu ek. Maklumlah sy blogger baru..xtau sgt.. He he..salam perkenalan ye..

    ReplyDelete
  2. ha betul la tu.. \0/


    Aktif la balik bro.

    ReplyDelete
  3. dah buat dah semua, tapi ada jg yang tak hargai blogger macam kita..hahahaha tak apa lah janji dah mulai aktifkan..

    ReplyDelete
  4. Betul sangat tu. Kene disiplin macam tuan blogger.

    Salam perkenalan :)

    Ruqayya just read... Kenapa terjebak dengan Shaklee

    ReplyDelete
  5. betul tue..penyakit malas tue sentiasa ada

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...