ESSENCE WATER l PINK by PURE BEAUTY

11:38 AM


Assalamualaikum dan hai semua??


Hari ni wan nk cerita pasal satu produk ni *mohon baca title*



ESSENCE WATER PINK by PURE BEAUTY
Essence Water By Pure Beauty

Actually produk ni untuk perempuan je. tapi wan apa kesah kan. kalau produk ni bagus dan berkesan. siapa je tak nk pakai. haha


Wan beli ni kat Watsons Harbour Mall Sandakan. harga produk ni RM33 tapi campur dengan GST RM36.90.


Akak watsons tu cakap, produk ni bagus untuk kulit. dia membantu melembabkan kulit yang kering especially macam kulit muka wan.


Dalam masa yang sama, dia akan glowing kan muka kita uolls.. acah2 macam artis korea. semua muka glowing habis. jelesss. haha


Wan senanya nk cari pencuci muka yang boleh hilangkan whiteheads kat bahagian hidung ni. kadang2 rasa malu nak keluar sebab muka ada whiteheads.


Wan rasa produk yang wan beli ni tk de kaitan dengan apa yang wan cari. tapi selepas beberapa hari pakai produk ni. wan tk jumpa dah whiteheads kt muka ni.


Apa2 pun wan suka produk ni. muka wan tak rasa kering dah macam hari2 sebelum ni. terkupas sana sini. macam kekurangan air pun ada. hahaha.


Nanti muka wan dah glowing, wan bgtau kat korang k. hoho


Itu je entri untuk kali ni. bye y'all! xo


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...