Monday, November 19, 2012

mencari kekasih hati

mencari kekasih hati
Assalamualaikum dan selamat pagi dan malam kepada korang semua ;) rindu la dengan korang. eceh! tetiba. *ayat mintak hempuk* hahaha. sebenarnya da lama aku nak gtau kat korang semua ni. aku sebenarnya sedang mencari kekasih hati. ade sape2 yang sudi jadi kekasih hati tuan blogger tak ? 

Bukan kekasih hati 1 or 2hari. tapi untuk selamanya sehingga akhir hayat. aku cakap serius ni *buat muka serius* . mesti korang tak caye kan aku serius ? tengok muka aku yang serius. klik "sini" . macam 2 la muka aku serius. hahaha.

Aku mencari kekasih hati bukan memandang paras rupa dan harta. aku cuma pandang kepada kesetiaan  , kejujuran dan keikhlasan orang 2 untuk bersama wan . insya'Allah. andai korang mempunyai sifat2 berikut. sila hubungi wan secepat mungkin.! sebelum orang lain masuk meminang wan..hahah..just kidding :p

1 comment :

ieka farhana said...

Kekasih hati ?! call me saya agensi mencari jodoh hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers