Remaja Berpolitik (PRU13)

3:39 AM

Assalamualaikum kepada smua pembaca yang beragama islam :)

Hidup BN
Hari ni aku nak bercerita pasal politik.. sebelum 2 aku nak tanya pendapat korang. salah ke seorang yang masih bergelar REMAJA bercerita pasal POLITIK ? bagi pendapat aku sendiri, tak salah. sesungguhnya , suatu hari nanti pun remaja itu akan menjadi dewasa kelak. betul tak ? Itu cuma pendapat aku. tak tahu pulak macam mana dengan pendapat korang.

Mohon maaf kalau topik entry kali ni agak sensetif dihati korang ;p hahaha. Seperti yang kita sedia maklum negara kita "MALAYSIA" sedang "Pilihan Raya Umum" yang ke-13. Bagi yang da cukup umur boleh la pegi mengundi dikawasan-kawasan yang telah di tetapkan. Andai aku da cukup umur dan boleh mengundi. sudah tentu aku mengundi BN. peace no wars.

Back to the topic entry kita pada kali ini..hahahaha ! Apa sebab remaja tak boleh berpolitik ? sebab tak cukup umur ? ke pada pandangan korang REMAJA ni tak matang ? hello3.. untuk pengtahuan korang UMUR 2 bukan pengukur untuk menetapkan kematangan seseorang tauuu.. 

*kalau rasa tak puas hati dengan entry aku kali ni..mohon maaf sesangat. aku hanya menaip pendapat yang ada kat otak aku ni. tak de kaitan dengan sesiapa pun. HIDUP BN ! ;P 

SEKIAN DAN TERIMA KASIH...

 

You Might Also Like

3 comments

  1. kdg2 yg dh cukup umur pun cakap macam takde otak !

    kan ;D

    ReplyDelete
  2. yups2..btul3.... sabo jew la kn cik bolat.. :(

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.