Cinta Ibarat Api

6:22 AM

Hiasan Entry
hye semua? *ayat kanak2 ribena.. wan ingin membicarakan tentang cinta plak malam2 buta ni.. *buta kew malam  ni? lalalala ~  bagi wan cinta itu ibarat api..kalau kita tersilap langkah boleh terbakar kita d buatnya..sebab itu sebaiknya.. kalau bercinta jangan terlalu mengharap *c dia yang cakap mcm 2.. 

mulai dari saat ni. wan tak akan berharap lebih2 da pada cinta. jauh lagi perjalanan wan. wan masih muda. *perasan jap.. masa depan lebih penting dari dunia percintaan ni. kalau masa depan da tak cerah. sape la nk kat kitew kan?

maklum jew la zaman moden..smua nk yang kaya2..untuk masa depan yang cerah bgi anak2 katanya..eh! wan da terkeluar topik plak kan..wan nk cite pasal cinta lorrhh..

wan pun baru lagi dalam dunia cinta2 ni *ni wan typo.. wan da rasa semua api2 cinta 2..semakin d syg..semakin membara cinta 2..huhuhu.. namun akhirnya wan yang menderita d tinggalkan.. :') never mind i will find someone like you ;)

buat adak2 yang masih belum lepas SPM 2..baik focus study dlu ea.. jangan pening2kan kepala dengan couple2 ni..kalau nak couple 2..kena bagi kometmin..bhahahahha.. *sory aku tergelak! aku duk menyampah ckp pasal cinta sebenarnya..! da macam blog cinta2 plak daaa >.<

okay sekian! lepas ni tajuk entry lain plak.. :') tak mau ade kaitan dengan cinta2 2 plak ea..


Tarikh penting ==> 1 mei 2012 / next entry ;)

You Might Also Like

2 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...