Hari Terakhir Aku Bekerja Di BaLin Roof Garden, Sandakan Sabah

4:14 AM

Ya Ampunn!!! burok bebenor muka aku >.< *sila jangan tenung muka aku lama2..nnti korang kena rasuk..hahaha
Hye dan Assalamualaikum semua? ^^ aku harap korang sihat2 d samping orang yang tersayang.. hehe.. entry kali ni aku nak kenalkan korang dengan kawan2 aku time kerja.. 

nampak semua macam ganas kan..?? tpi sebenarnye tak..mereka semua ni baik2.. kelakar gila nk mampus! >.< hahahaha! bleh d katakan smua sporting :D *aku tabeq dengan mreka semua ni..patut la nmpk muda jew semuanya..sbb mereka ni happy go lucky time kerja.. Ok stop! nnti aku merepek yang bukan2 plak..

aku nak kenalkan korang dengan kawan2 aku ni yg gojes lagi menawan..hahahha!! aku kenalkan 1 by 1.. :) nak start dari mne dlu? >.< huhu.. start dari depan sebelah kanan k..

nama dia Azlan.. aku panggil dia "Abg Lan" sebelah dia plak Laila..sebelah laila "adk LADY GAGA a.k.a AKU" *muka + rambut aku kena tepung 2..dorang yang kenakan.. >.< sebelah aku yang berbaju hitam 2 "Pang" dia merupakan ketua bagi kami.. tapi mmang dia kuat gelak..klau dia gelak memang satu hotel dengar kowt..hahaha! dan yang paling hujung 2 Dina..merupakan pekerja baru. dia pengganti aku actually ;) dia pun ok jgak. biarpun aku baru kenal dengan dia 3 hari. aku dan dia da macam BFF..serius! aku happy jumpa org mcm dia ni..

eh! ada sorang girl lagi yang aku lupa nak kenalkan.. iaitu "AMY" ! :D yang paling hujung sebelah kiri pada pandangan korang :) dia ni artis tempat aku kerja..hahahha!! dia pun kawan aku gelak jgak.. huhu.. :P

ok skrg bahagian atas plak..kita start dari sebelah kiri.. ooops! aku lupa nama dia ni..maklum la..dia seorg jew dari bahagian "reception".. >.< seyes aku tak kenal..sorry..tapi dia handsome..and masih single kowt..ada sape2 berminat? muehehe :P *aku promote dia kat sini..mampus la aku klau dia tahu..bhahahaha

yang kat tengah2 bahagian atas 2 "ZALI"..umur dia pun 18 jgak..sma macam aku.. :') tapi dia  bahagian kitchen..teror memasak plak 2! seyes aku jealous..huhu.. dan yang last sekali pakai baju bola 2.."ALIF" :D dia ni yang paling banyak membantu aku kt tempat kerja..dari start aku kerja..smpai la tanggal 25 APRIL 2012 : aku last bekerja kt hotel ni.. :') thanks semua!!

aku tak akan lupakan korang..! aku gembira dapat jumpa korang! serius aku ckp! :') setiap gelak ketawa dan gurau kita bersama wan akan simpan dalam ingatan wan.. kenangan manis dan pahit kita kt tempat kerja 2..wan akan ingat.. :') kita kenal sebulan lebih jew..huhu.. :') nanti ada masa..aku lawat korang.. ;)



~ SEKIAN ~


You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...