Tuesday, December 11, 2012

Hari Pertama Masuk Kelas Di UiTM

Islam Is My Way Of Life
Assalamualaikum warga blogger yang beragama islam.? mohon jasa baik korang untuk mendoakan aku berjaya dengan cemerlang di UiTM.. insya'Allah. aminn,, 

Hari ni merupakan hari pertama masuk kelas di UiTM. hanya Allah yang tahu, betapa nervous nya aku sekarang . rase macam nak demam-demam pun ade. kita hanya mampu merancang, tapi Allah yang menentukan. betul tak? 

Sebenarnya aku memang da biasa sangat rasa nervous bila pertama kali masuk kelas. lepas dari hari ni, hilang la segala nervous 2. first memang macam 2. aku cuma berharap tiada musuh aku kat dalam kelas 2. lolz! aku tak suka musuh2 la. aku nak 1kelas 2 semua kawan aku ^_^ baru la ade semangat nak belajar klau ramai kawan.

Diploma In Accounting ! aku akan berusaha sebaik mungkin untuk mendapatkan pointer tinggi ! hehe. korang doakan aku k?? 

Ok la guys.. aku nak bersiap pegi kelas. kelas pukul 8am. aku bersiap pukul 6:40am . .lolz ! awal gila siott ~ bukan selalu bersiap awal. sebenarnya aku da biasa bersiap awal. aku tak suka lambat2 ni. kalau boleh aku nak pegi kelas sekarang. hahaha !

Terima kasih sudi baca. kalau rasa baik hati, follow la sekali ^_^

4 comments :

Cik Fie said...

gud luck bro :)

www.cikfie.com

MarnieyZ said...

success slalu :)

SiS NaD said...

Salam Wan...

Moga berjaya di dalam apa jua bidang yang Wan ceburi... Sis doakan moga Wan lulus dengan cemerlang... (^_____&)V

sohibul mikrat said...

Keren Sob,,,

http://ripcurl-crom.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers