Islam itu indah, Islam itu kedamaian

4:06 AM


Islam itu indah, Islam itu kedamaian, Islam itu anugerah, Islam itu agamaku. . dan AKU BERSYUKUR :)

Assalamualaikum semua? hari ni cuti, aku ngan kengkawan aku kuar jenjalan kat 1borneo. jangan jeles k.. ;p haha! Actually, aku bercadang nak pegi shopping kat Suria Sabah. tapi tak jadi, sebab aku TERlambat bangun. haha.

nak buat macam mane kan... aku da sakit gigi pepagi 2. rase nak nanges jew :'( sedih!! huhu. tapi bila aku bangun jew dari tido. sakit gigi 2 da hilang. yeaah! tersangat happy. lolz..

sebenarnya aku nak cerita pasal ISLAM. hmm. agama ISLAM ni merupakan salah satu agama terbesar di dunia, tapi ada SYAITAN yang bertopengkan manusia sedang memburuk-burukkan ISLAM di mata dunia. :')

Never mind, Allah masih ada bersama kita. pasti suatu hari nanti kebenaran akan terbukti dengan sendirinya. I LOVE ISLAM FOREVER !

You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...