Rambut pacak

12:56 AM


Assalamualaikum semua ? waaah! cukup lama wan tak update blog wan ni. maklum la tak de masa nak update sebab busy buat assgment, tak lama lagi sem dua. yeaaay!. :') 

ok la. aku nak cite pasal rambut pacak aku ni. rambut ni da lama aku simpan dan jaga sebaik mungkin. bukan senang weyh! nak simpan rambut smpai pacak macam ni.

actually, best jugak ade rambut pacak ni. sebab ramai yang duk pandang2 kite. *jadi perhatian ramai la katakan....hahaha :p jangan jeles.. 

ade kawan sekerja cakap "rambut kau wan tinggi sangat pacak..ni klau burung lalu..mesti terbelah perut burung 2" wakakaka.. aku tergelak nak mampus. aku suka style pacak ni. tapi aku takut kena marah time kerja. sebab 2 sekarang aku da tk bagi pacak. :)

aku bagi belah siring jew. kakaka. jadi budak nerd jap :p

ok la..nanti aku update lagi. bye semua! take care :)


You Might Also Like

3 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...