Oooo Tidak!!!!!

1:00 PM


ooooooommmmmgggggg...!! sungguh tak caye.. ada katak kat bilik wan.. ni katak real ok.. bukan maen2x..huhu.... macam mana ni! wan takut sangat2x ngan katak..huhu~ kenapa la perkara mcm ni bleh terjadi.. dari mana katak ni masuk???????????????? wan mmang tk ley nk tdur (berjaga-jaga).. huhu ~ takut katak ni datang dekat..huhu ~ malam ni wan tido kat ruang tamu..huhu ~ 2 pun.. masih ada rasa takut..help wan..cepat la pagi!!! wan nak suruh all kucing wan tangkap katak ni! huhu ~ mlm2x mcm ni..kucing wan da tidur.. malas nak ganggu kucing2x wan y tomey2x 2 sedang tidur..huhu =( kuat kan semangat wan!! ='( eeee........ huhuhuhuhu ! wan benci katak!!
..
....maafkan wan katak....
di sebabkan kau msuk tk d jemput kat bilik wan.. kau akan mati di tangan kucing2x wan yang tomey 2..huhu..
......
wan bagi masa sampai esok pagi..if u tak nak kuar jga dari bilik wan..
bermksd u pilih mati..huhu.. =(
.................

wan benci katak 4ever!!
thanks da baca.. kalau bleh like la.. =)

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...