aKu LikE..Korang Like oR uNLike. . ? heHe . .

10:28 AM

hye hye ~ wan nak post lagi ~
Tapi Tak tau nak cite ape..hantam saja la..hehe..
.........................
yang penting ada update
daripada d biarkan berhabuk..huhu..
.....

.....
......................................
ni buku mathematics wan.. =) buku ni best.. full latihan..
kalau korang tak caye.. korang beli..best !
.......
buku ape2x pun..klau ada
Logo 1Malaysia..
mesti baik punya..hehe..
.....

..
ni plak pen wan..
oOps ! bukan pen..
korang teka la apa..??haha..
wan syg sangat kat dia ni ~
kalau wan terlupa nk bwk kesoklh.. huhu ~ resah sngt2x.. =(
kan ambil nota time ckgu brckp..msti tulis laju2x.. baru la menang..hihi..
kalau tk.. bnyk ketinggalan..huhu
ni pun..baru je wan jumpa..
stlah sekian lama hilang..hahakz..
..

..
OMG ! wan lupa tutup Langsir.. terlalu kusyuk buat nota n revision . .
smpai wan tak sedar
rupa2xnya langsir 2 blum d tutup..
(12:05am)
baru wan sedar Langsir tebuka....huhu
kalau tingkap yang terbuka..
scary...scary..scary..


#ok...SSSSTTTTOOOOOPPPPP Merepek ! haha.. =)
thanks yang baca.. =) yang tak baca.. no thanks2x..hihi..

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...