Gambar Sexy Pelajar Bijak NUR AMALINA Tersebar!!!

9:49 AM

Wan pun tak pasti ni betul ke tak.. >.< wan harap tk betul!! btw, layan je..


korang kenal lagi ke nur amalina che bakri ? alaaa..yg akak dapat "17 A" dalam SPM 2004/2005..
namun kecemerlangan dalam SPM tidak menjamin ape pun..huhu.. 


siapa lelaki 2?? Boyfriend ke??



wan juga ada mendengar khabar bahawa nur amalina menjadi model dan menjadi ikutan fashion d UK.. =.="

bersama2 la kita berdoa agar akak NUR amalina ni kembali ke jalan yang benar..amin..

You Might Also Like

6 comments

  1. kalu betol die..moga2 die akan sedar

    ReplyDelete
  2. huhu..wan pun hrap mcm 2..aminn..

    ReplyDelete
  3. unbelieveable. dia kan budak pandai, takan tak bleh fikir mana baik mana buruk. but, taktau lah. people change~

    ReplyDelete
  4. betul ka dia nie??

    lau btl, mang honey x heran gak cuz sedangkan pantai blh berubah, nie kan plak manusia...

    ReplyDelete
  5. Adila : huhu...first mmang tk caye..tpi bila da nmpk video..mmang dia..huhu....

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...