Monday, January 2, 2012

Gambar Sexy Pelajar Bijak NUR AMALINA Tersebar!!!

Wan pun tak pasti ni betul ke tak.. >.< wan harap tk betul!! btw, layan je..


korang kenal lagi ke nur amalina che bakri ? alaaa..yg akak dapat "17 A" dalam SPM 2004/2005..
namun kecemerlangan dalam SPM tidak menjamin ape pun..huhu.. 


siapa lelaki 2?? Boyfriend ke??



wan juga ada mendengar khabar bahawa nur amalina menjadi model dan menjadi ikutan fashion d UK.. =.="

bersama2 la kita berdoa agar akak NUR amalina ni kembali ke jalan yang benar..amin..

6 comments :

EmmaSafa said...

kalu betol die..moga2 die akan sedar

Rizwan Ewan said...

huhu..wan pun hrap mcm 2..aminn..

ADILA MOHKTAR II said...

unbelieveable. dia kan budak pandai, takan tak bleh fikir mana baik mana buruk. but, taktau lah. people change~

Honey Kumicky said...

betul ka dia nie??

lau btl, mang honey x heran gak cuz sedangkan pantai blh berubah, nie kan plak manusia...

Rizwan Ewan said...

Adila : huhu...first mmang tk caye..tpi bila da nmpk video..mmang dia..huhu....

Rizwan Ewan said...

honey : wan setuju sngt! >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers