I Like The Way His Voice Sounds.. It's Like A Secret Password To My Heart ♥

9:17 AM



Assalamualaikum semua..? :)

 korang apa khabar? sihat? da lama wan tak update blog.. harap maklum je la.. wan tk de masa..sebelum ni  wan kerja..but sekarang da berhenti.. huhuhu..

ok back to the topic.. ^.^ mcm budak2 plak wan ni kan.. wan sebenarnya suke sngt dengar suara dia.. suke sngt!! time bercall merupakan saat terindah buat wan dan dia.. hehe.. 

wan dan dia tk lama sangat bercall.. setakat sejam or 40minit je.. bahaya lah kalau bercall sampai berjam2.. t merosakkan otak.. tk baik untuk kesihatan.. korang jgn bercall lama2.. ;) 

yang pasti wan suke sngt dengar suara dia!! auww! auww! comel je..mcm teddy bear.. >.< lagi best klau dia panggil manje2.. hehe..

sape rasa nk muntah d persilakn..hehe.. :P

I Like The Way His Voice Sounds.. It's Like A Secret Password To My Heart ♥

I Like The Way His Voice Sounds.. It's Like A Secret Password To My Heart ♥

I Like The Way His Voice Sounds.. It's Like A Secret Password To My Heart ♥

I Like The Way His Voice Sounds.. It's Like A Secret Password To My Heart ♥

I Like The Way His Voice Sounds.. It's Like A Secret Password To My Heart ♥

I Like The Way His Voice Sounds.. It's Like A Secret Password To My Heart ♥

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...