Jiwa Kacau + Sakit Kepala ! ♥

4:16 AM

huuuuaaaahhhhhhhhhhh!! macam nak nanges je.. huhu.. T.T
benci la macam ni. huhu.. sakit kepala aku weeh! *jangan salah faham k..mksd wan kepala wan yang kat atas  bukan yang kat bawa* =.=" LOL

Ni semua sebab aku suka sangat fikir yang bukan2..huhuaaauhuhuuh!! mommy!! huhu.. kenapa mcm ni? kenapa? kenapa? jiwa aku kacau la!! jiwa kacau !! huhu..

Da solat..da berdoa banyak2..aku still jiwa kacau + sakit kepala..huhu.. =/ seyes aku tak suke macam ni! huhu.. macam mana nak hilangkan sakit kepala + jiwa kacau ni!! T.T sape tahu caranya bgitau kat aku! aku perlukan sangat penenang..huhu.. nak minum ubat ! =.=

aku tak nak da online facebook!!!!!!!!!!

uhuhuhu.. jangan la buat aku macam ni..huhu.. T.T 

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...