Wednesday, January 25, 2012

Blogger yang rajin klik butang Unfollow !


Assalamualaikum semua warga blogger yg beragama islam..dan slmt petang kepada smua warga blogger yg bukan beragama islam.. :)

sudah lama rasanya wan tak update blog wan ni.. rase2 nya ada tak org rindu wan?? siapa rasa rindu kt wan sila komen entry ni. hehe..

wan nk cite sikit about unfollow ni.. hoho.. bukan selalu cite mcm ni kat blog.. klau kat twitter and facebook 2 biasa la..rmai je yg unfollow and unfriend.. sabo je la ea.. biasa la manusia.. hoho..

wan agak terkilan dengan org yg unfollow blog wan.. ceh..kecewa gitu.. ni mesti tabiat budak2 blogger yg masih baru dan mentah!!! bukan nk merosakkan imej blogger baru.. tapi ni memang sngt2 ketara.. smua tahu dohh! blogger lama or otai blogger tak buat mcm ni.. 

nk tahu sebab ape mereka tk unfollow?? sebab mereka ikhlas memfollow..! dan bukan nk kejar femes! wahai warga2 blogger yang masih baru.. jangan la nk kejar femes sngt dngn jumlah follower 2.. tk bawak korang kemana pun.. huhu..

pesanan dari wan buat blogger baru
kalau nk femes senang je..bayangkan diri korang femes..dan ramai fans... tadaaaa!! korang da femes pun..huhu..

3 comments :

MZ said...

lumrah dunia. sabar je lah :)

Rizwan Ewan said...

huhu..yups..btul3..wan sabo je ni.. :3 sobsob

cik najihah said...

adat berblog .. :)
keep on blogging

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers