Manusia Yang Bergelar Panda Dan Burung Hantu ♥

6:44 AM

~ sekadar hiasan ~


Assalamualaikum semua? :D

 korang apa khabar? sihat? hope sihat la ea..tajuk entry wan kali ni tersangat2 la comel! comel mcm wan *perasan sorang2x ^^  hehe*. actually, wan nak cite gelaran panda dan burung hantu..siapa org yang sngt2 beruntung mendapat gelaran tersebut..jeng jeng jeng.. ;)

korang nak tahu sape?? hehe..org yang selalu tidur lewat dan berjga d waktu malam..seperti wan..wan tk aktif sngt d waktu pagi utk berblogging..d waktu malam wan tersangat2 la aktif berblogging..hehe

apa plak kaitan haiwan panda 2 kn? >.< ah! korang nk tahu apa kaitan haiwan 2 dengan orang yang suka berjga malam?? senang je la..cuba korang tengok mata panda.. warna ape kat sekeliling mata dia?


alololo..comeynya! :D mcm ni la mata korang nanti bila selalu sngt berjga malam dan tdo lewat..huhu.. wan tk nk!!! wan tk nak! senang je cara nk mengubati masalah sekeliling kelopak mata berwarna hitam.. korang ambil mane2 krim pencerah wajah..dan sapu kat sekeliling kelopak mata korang..haha!! senang kan.. :P week! *wan gurau je*

ok..mesti korang nak tahu apa kaitan burung hantu ni plak dengan org yang selalu tdo lewat dan berjga malam..
tengok gambar burung hantu kat bawa ni


aaggrrrhhhhh!! omg! >.< garang sangat mata burung hantu ni....tk nak tengok..tengok yang kat bawa ni comey sikit


alololo..tomey2..tapi mata die still garang..aagrrhh! love it!

ok tak ea crita panjang da..nnti wan tetiba blank kang tak siap entry ni..haha! mcm ni la mata orang yang suka sngt berjga malam dan tdo lewat..org semua da tdo lena..die plak semakin terang penglihatannya..haha.. 

duk depan laptop plak 2.. hoho..korang tengok ape kt laptop 2?? jeng jeng jeng..smpai bukak mata besar2..msti tngk somethng kan... hahaha!! :P

ok la guys..sampai sini je entry wan kali ni.. :D bye bye!! thanks sudi baca smpai hbis..muahxxx! ;)



Sila komen + like + follow blog wan.. :) nnti wan buat benda yg sama kt blog korang.. ;) #peace


You Might Also Like

4 comments

  1. errr... mate 0rang yg stay up mmg leyh jadik cam tuh kee wan .... =='

    ReplyDelete
  2. Qasehcinta : tahu..wan tahu.. :P tngk blog qasehcinta pun da thu...suke kt burung hantu.. ;)

    ReplyDelete
  3. azza : hehe..insya'Allah bleh..huhu.....

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...