Tuesday, February 8, 2011

Cerita Ku..

Assalamualaikum ??

Hari ni..wan pergi sekolah dengan semangat bersukan..wan rasa terus nak lari.. tak sabar..tak sabar..huhu ~ =)

jam 7 kmi da d sruh berkumpul d padang sekolah utk bersenam..selepas bersenam 2.. mula la aktiviti MERENTAS DESA . . korang tahu ke merentas desa 2 apa?? mm..wan pun tak thu mcm mna nk terangkn..hehe Kali ni kami merentas desa sejauh 6km.. 7km.. 8km.. wan lupa la brpa kilometer.. huhuhu ~ aku tk kesah..y penting aku lari dengn penuh semangat.. dan penuh bergaya dan dpt nmbr 3..haha.. jngn jelez :-P
selepas je kami habis MERENTAS DESA.. kami diberi masa 30minit utk rehat..dan sambung utk aktiviti SUKAN TARA.. sukan tara ni.. semua join tak kira la yang atlet ka.. y bukan atlet ka.. semua join.. tk bleh tk join..rugi..  sukan tara hanya ada 4jenis sukan iaitu :: Lompat Jauh, Lari Pecut 100meter, Lari Pecut 200meter dan Lontar Peluruh.. semua wan join..hehe.. =) tpi  sedihnye.. Lontar Peluruh.. wan tk dpt..huhu ~ berat sangat..huhu ~

selepas habis semua acara 2.. semua sakit kaki la.. sakit kepala la..semua nye sakit2x . . aku relax je..haha.. =) tk de ape yang sakit..

ada 4 rumah sukan kat sekolah wan..
-GREG
-TWISTER
-TSUNAMI
-HURRICANE
#semua nama2x rumah sukan adalh d ambil dari nama2x BENCANA ALAM di bumi ini.. =)

*nanti wan upload pic2x wan selepas merentas desa 2. muka penat..haha..

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ Blogger

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers