Sekolah Menengah Yang Wan Cintai ♥

12:50 PM

pic2x kat bwh ni ialah pic sklh wan.. wlaupun tak cantik sangat.. tapi.. nanti wan kluar dari sklh ni..wan mesti rindu sklh ni =( begitu banyak kenangan wan kat sklh ni.. maklum la.. dari Tingkatan 1 to 5.. wan still kat sklh ni.. Love sangat2x skolah nie..huhu =)
ni kwasan makmal..dulu kwsn perhimpunan kat sini.. tapi sekarang da tukar pergi dewan.. klau tak.. cnfrm kena bertahan dengan sinaran matahari yang begitu indah..hehe..
wow ! besar nye sklh wan..mcm pejabat kan..hehe.. ni kwsn bilik guru.. dan perpustakaan sekolah.. =)
ni plak kwsn kelas da.. kelas wan kat tengah2x..time form 1..kelas wan kat atas.. penat gak naik tangga..hhuhu sampai form 3 kelas wan still paling ats.. huhu~form 4..kat bwh.. n form 5 kat tengah2x..hehe.. time form 4..wan slalu duduk kat pondok2x 2 time rehat..wlaupun semua murid sklh 2 akn tengok wan kat pondok 2..wan tk takut pun..hehe..




You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...