you and me . .

12:28 PM


tiada apa yang mambu aku ucpkn kan ko . .aku harap sngt2x ko dapat rasa perasaan aku kat ko . .aku memang la tk setanding org2x yang kat luar 2 . .aku dengar dri mulut ko sendri . .
ko kata 'aku bukan taste ko' huhu. . sedih nye aku rasa time 2. .aku cuba mendekati mu . . aku tak thu sama sape ko msj mlm2x buta. . aku tk nk kecewa mcm dulu lagi . .sungguh sakit perasaan dlm dri ku klau kecewa lgi . . =( sedih. . sedih. .dan trus sedih . .

#thanks sudi baca 

You Might Also Like

3 comments

  1. Jangan terus kecewa dan give up.. Apa yang berlaku pasti ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  2. bru trbaca... pa yg pnting, sbar n cool... ok...:D

    ReplyDelete
  3. syed :: huhu.. mungkin ya..mungkin tidak..huhu ~

    mike :: huhu..ok

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...