Hari Pertama Sukan 2011

8:03 AM


kami la 'XBLACK QUEEN' hehe.. wan akan perkenalkn kwn2x wan.. first dari kiri.. y kat kiri sekali 2.. wan.. sblah wan daty.. sblah daty.. c daya =) y kat kanan sekali 2 shkyn.. =)


ni aku dan c yat..kwn aku jga.. dari darjah 1.. =) kwn ku y pling lma.. syg ko yat as friend only =)


ni kwn aku jga.. =) 


huhu ~ smart gak pic ni.. 1,000,000 like =) ni la kasut kami time sukan..warna-warni..hehe..


aku dan c zira.. c zira kwn aku jga.. dia ni Tariring sikit..hehe..

#penat sangat2x.. bukannye sbb ape.. sbb wan trpaksa brtugas bagi unit kecemasan..sbb tk de acara.. huhu rmai sangt y pengsan.. tk thu la knpa.. nsib la lelaki tk de y pengsan.. kalau ada..mmalukn je.. y pngsan pun prpmpuan je.. kesian kn..huhu mcm blum mkn je smua atlet2x y brtanding..haha.. ~

ape pun..hari ni mmang best..muka  wan pun smkin hitam... tk lma lagi.. sma la black colour..huhuhuh ~ mcm mne nk putih smula?? ada sape2x tahu..hehe.. k bye.. esok.. Insya allah..wan update lagi.. duu.. salam..

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...