Happy + Sad. . .

12:28 PM


aku nak crita dari awal2x pagi . . =) tadi. . pagi2x 2 aku d hntr oleh my couple pergi terminal wawasan . . coz kwn aku kata dia kat sana c (zarul). . rasa berat rasanya nak tinggalkan my couple. . huhu ~ tapi terpaksa la . .msing2x ada urusan . . =( pastu aku smpai sana . .c zarul blum dtg . .dia kata dia ada kat sna da. . aku tnggu lma sngt2x . .tk de pun . .huhu ~ pastu . .

akhirnya muncul jga c zrul . . huhay ~ couple aku pun nk ln ngan kwn dia . .sedihnya aku rasa time 2. . hanya tuhan yang thu mcm mna prasaan aku time 2.. aku tk thu sekirannya aku mmpu berjauhan dngn dia . . =(

zarul pun bwk la aku p umah dia kat kg.sembulan . . takut jga aku first time. . nsib la wis pmbuli . .hehe
aku d bwk p jumpa mamy dia . .aku p la . . ada kwn dia ni. . pndai tahu nasib kita ngan couple kita. .aku nak try tapi takut ~ =(

pastu.. lepas dari umah mamy dia kmi p umah c zarul y btul2x . .terjumpa dengn cousen2x [girl] dia . .and adk2x [girl] dia . .aku sampai umah dia . .fuyoO ! smart lolz . .wlaupun small. . tapi dlm umah dia mmang moden.. ! hehe . . aku pun da simpan barang2x aku kat umah dia. . parents dia tk de . . parents dia gie bandar k.k. .

aku pun gtau zarul yang aku nak gie CP [center point] jumpa kwn FB . . nma dia 'M' hehe . . tk thu la klau btul . . =) aku,zarul, n cousen dia pergi la naik tambang . . murah je tambang dari kg.sembulan pergi bandar k.k.. Rm0.50 je . . kan best klau umah aku dan bndr k.k dekat mcm 2 . .huhu . .

smpai da kmi kat terminal wawasan . .kami trus gie plaza wawasan. .
c 'M' plak ckp dia otw gie CP . . klau aku tk silap . .lupa da aku . .huhu . . aku c zrul n cousen dia pun mula la gerak p CP. . smpai jak sana . . kmi round2x sluruh CP. . penat jga. . mcm mau PATAH kaki aku . .pastu kmi pun msuk kedai SUPER SAVE. . c 'M' kata dia kat tingkt bwh. . aku pun trun la. .
tapi c zarul n cousen dia ndak turun . . aku trun . .aku msuk la kedai y kat bwh kedai SUPER SAVE. .kedai pakaian . .

aku masuk . .tiada pun c 'M' . .msuk,keluar, masuk smula. . akhirnya dtg pun dia c 'M' ni . .dia pkai baju merah . .kmi pun round2x la CP. .da bosan kmi keluar . .kmi pergi wisma merdeka n bnyk la lagi tmpt . . penat da aku rasa time  2.. singgah jap makan n rehat kat kedai area sna jga . . =) pastu sambung blik berjln . .tk best la brjln..sbb hujan . .huhu ~

lepas 2. . aku dpt msj dri zarul . .dia da pulang . .da smpai umah dia . .aku terkejut sngt . .da la aku tk prnah pergi tmpt dia 2. . dia sruh naik tambang . . kereta No.15 warna ungu y pergi kg.sembulan . .aku takut da time 2. . aku ngan c 'M' ni pergi plaza wawasan . . kmi sma2x mhu balik umah . .dia pun naik bas tambang. . rehat seketika d plaza wawasan . .lepas da rehat kmi pun pergi la trminal wwasan . . aku naik keta dulu . .c 'M' aku tk tngok dia naik keta . .hehe . .

otw p kg.sembulan naik bas tmbang . .takut nye aku . .time 2 da jam 6 klau tk silap la..hehe.. gelap2x da . .aku just ingt c zrul kata. . trun kat papan tanda kg.sembulan . .tpi aku tk tngok time dlm bas . .huhu . .aku trun jak sembarang tempat. . akhirnya jumpa jga aku papan tanda 2. . tpi aku ndak thu jln p umah c zrul lagi .

aku pusing2x. .round2x . .ndak jumpa jga. . mcm mau nangis da aku . .huhu. . aku call c zrul gtau dia . .ambl aku kat papan tanda 2. .huhu =( first aku jumpa cousen dia..nsib la. . pastu aku jumpa c zrul . .ni la pnglman aku y aku akn ingt smpai bila2x .

mmang dasyat la hari ni . .ada happy . .ada sedih . .

Thanks kepada sesiapa yang baca ni . . =)

You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...